4 maj 2022, środa

WEB61 Wesprzyj Ebenezera Scroog'a! Jak niesztampowo czytać lektury szkolne?

 

5 maj, 2022, czwartek    

PE03 Kierunek – dialog. Myśl krytycznie!

WR54 Taniec w szkole podstawowej

 

6 maj 2022, wtorek

DB05 Ceramika w przedszkolu i szkole

 

10 maj 2022, piątek

WEB94 Asertywność w pracy nauczyciela. Co ułatwia a co blokuje stawianie zdrowych granic w relacjach z dziećmi i dorosłymi?

 

11 maj 2022, środa

DB08 Gry diagnostyczno-symulacyjne. Rozwijanie kompetencji uczniów

DA15 Jak zmotywować uczniów do nauki? Materiały autentyczne na lekcji języka obcego w powiązaniu z aktywizującymi technikami pracy

WEB73 Edukacja Normalizacyjna w szkołach branżowych i technikach - wskazówki metodyczne

 

17 maj 2022, wtorek

WEB19 Dziecko z doświadczeniem migracji w edukacji elementarnej

 

18 maj 2022, środa

WEB27 Krytyczne myślenie w tutoringu szkolnym

DA08 Papierowe fantazje

 

19 maj 2022, czwartek

DA04 Preorientacja zawodowa w przedszkolu i orientacja zawodowa w edukacji wczesnoszkolnej – strategia pracy i propozycje działań

 

25 maj 2022, środa

WEB09 Prawo oświatowe – powtórka przed egzaminem i rozmową kwalifikacyjną

WEB31 Wypowiedzi pisemne inicjowane przeżyciami dzieci klas młodszych

 

26 maj 2022, czwartek

WEB93 Satysfakcjonująco i skutecznie czyli jak dbać o zdrowe zaangażowanie w pracę i nie wypalać się zawodowo

 

29 maj 2022, niedziela

DB01 Zrób to sam – tworzenie pomocy dydaktycznych wspierających warsztat pracy nauczyciela

 

31 maj 2022, wtorek

WEB92 (Dez)Informacja - czyli jak krytycznie czytać teksty medialne