TE11 Klasa mocna inteligencją emocjonalną: praktyczne zastosowanie kart edukacyjnych
Adresat: nauczycielki i nauczyciele, asystenci i asystentki międzykulturowe, pedagożki i pedagodzy szkolni
Cele. Uczestnik po zajęciach:
- zna różnorodne strategie radzenia sobie z trudnymi emocjami;
- zna ćwiczenia wspierające rozwój kompetencji społeczno-emocjonalnych;
- ma świadomość, jak kompetencje społeczno-emocjonalne wpływają na wyniki w nauce uczniów.
Treści:
- jak wspierać uczniów i uczennice w radzeniu sobie z trudnymi emocjami i rozwijać ich kompetencje społeczno- emocjonalne;
- przykłady ćwiczeń wpierających identyfikację, zrozumienie i wyrażanie emocji oraz strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
- praktyczne zastosowanie kart: „Emocje” oraz „Moje strategie radzenia sobie z trudnymi emocjami” (po zakończeniu warsztatu każda osoba otrzyma bezpłatnie dwa zestawy kart).
Liczba godzin: 2
Autor programu: Anna Rzym – pracuje w International Rescue Committee w Polsce; szkoli nauczycieli i przygotowuje materiały szkoleniowe dla kadr nauczycielskich; w przeszłości pracowała w pozarządowych instytucjach edukacyjnych w Polsce (Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego), Wietnamie, Kambodży oraz w strukturach koordynacyjnych ONZ-tu w Bangladeszu; z wykształcenia socjolożka i pedagożka
Współpraca: International Rescue Comitee
Termin: 8.03.2024, godz. 13:00-14:00
Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie, pawilon PCC - poziom 1 (tam, gdzie Sala Ziemi), wejście wschodnie, od ul. Głogowskiej, sala D.
Cena: zajęcia bezpłatne
Kierownik:
Izabela Czerniejewska
specjalista ds. uczniów z doświadczeniem migracji,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: 618 584 778, tel. kom.: 669 001 148
Szczegóły wydarzenia
Data rozpoczęcia | 08-03-2024 13:00 |
Grupa, termin | Grupa 1: 8.03.2024, godz. 13:00-14:00 |
Symbol wydarzenia | TE11 |
Nazwa kursu | Klasa mocna inteligencją emocjonalną: praktyczne zastosowanie kart edukacyjnych |