DA16 Indywidualizacja procesu nauczania na lekcji języka obcego
Adresat
nauczyciele języków obcych ze wszystkich typów szkół
Cele, po zajęciach uczestnik:
- potrafi wykorzystać elementy ruchu i inne możliwości indywidualizowania pracy dydaktycznej na lekcji języka obcego;
- zastosuje wybrane przykłady dobrej praktyki w pracy z uczniem zdolnym i z uczniem z trudnościami edukacyjnymi.
Treści
- Zasady i możliwości indywidualizowania pracy na lekcji języka obcego
- Wykorzystanie ruchu do wspomagania indywidualizacji pracy na lekcji języka obcego
- Przykłady dobrych praktyk indywidualizowania procesu nauczania i uczenia się na lekcji języka obcego
- Praca z uczniem zdolnym
- Praca z uczniem z trudnościami edukacyjnymi
Liczba godzin: 8
Autor programu: Elżbieta Gorączniak, Małgorzata Grzelczak, Iwona Wesołowska